niedziela, 28 maja 2017

Szydełkowa chusta virus

Zrobienie chusty dla córci chodziło za mną od jakiegoś czasu. Zima w maju zobowiązała mnie, żeby otulić moją Gwiazdeczkę czymś ciepłym.

Chustę wykonałam z włóczki Alize Bella Batik, szydełko 3,0. Poszło mi trochę ponad moteczek włóczki.




Wiosenne kolorki aż się proszą o noszenie :)

Chustę zgłaszam na wyzwanie na blogu DIY - zrób to sam: "W maju jak w gaju"
Myślę, że tęczowe kolorki idealnie wpisują się w tematykę wyzwania :)

http://diytozts.blogspot.ie/2017/05/19-wyzwanie-w-maju-jak-w-gaju.html

A teraz zbieram moją rodzinkę i pędzimy korzystać ze słoneczka, czego i Wam życzę :)

8 komentarzy:

  1. Piekna i corcia i chusta :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna , tęczowa chusta dla małej Królewny :)
    O tak trzeba korzystać ze słoneczka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Fantastycznie dobrane kolorki! Istne cudo! Dziękuje za udział w wyzwniu DIY. Pozdrawiam i życze powodzenia DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie zinterpretowany temat! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY Zrób To Sam - Pozdrawiam: Aga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! i te kolory! są obłędne! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa interpretacja i przepiękna chusta-czego chcieć więcej? dziękuję za udział w wyzwaniu DIY i pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją uwagę bardziej przykuły piękne oczęta malutkiej , choć przyznam że chusta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...