poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Minionek amigurumi

Pocieszne, żółte stworki znów zawitały u mnie. Jasne było, że nie mogłam przejść obojętnie, gdy na ekranach kin kolejny film z przygodami tych przezabawnych istot. Dzieciaczki uwielbiają minionki, nawet już moja roczna córcia się do nich śmieje i śpiewa "ba..ba..ba..ba..na..na..na.." 😄


Szydełko i włóczki poszły w ruch i powstał żółty jegomość. Wkrótce po nim powstał kolejny ale to już innym razem pokażę 😙

Włóczka Yarn Art Jeans oraz Alize Cotton Gold, szydełko 2,5.

Czy te oczy mogą kłamać? 😉

 


Schemat znajdziecie TUTAJ.

Minionka zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie: Żar tropików. Dla mnie zawsze te stworki były mocno egzotyczne, a banany to chyba mogą wcinać tonami ;)


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-sierpniowe.html

  Do następnego :*

5 komentarzy:

  1. Minionek jest rewelacyjny:) też uwielbiam te małe żółte stworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za umiejętność tworzenia takich cudnych maskotek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny! Niejeden dzieciak by takiego chciał mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny :))))) My tez je uwielbiamy ,sa przeslodkie :)) Powodzenia w zabawie zycze :))Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super.podoba mi się też robię szydełkowe prace.ostatnio zrobiłam owieczkę.bardzo podoba mi się pomysł na minionka.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...