wtorek, 8 maja 2018

Majowe owieczki

Uwielbiam maj. Zwłaszcza tak ciepły i pachnący, jak teraz 😍 I chyba nie tylko ja😊 Przyłapałam ostatnio moją paczkę szydełkowych owieczek, wylegujących się na polance pełnej niezapominajek... Tylko drinków z palemkami im brakowało 😂 Sami zobaczcie 😉






Owieczki zgłaszam na wyzwanie w DIY:

http://diytozts.blogspot.ie/2018/05/31-wyzwanie-czas-na-majowke.html

A fioletową psotnicę na wyzwanie w Szufladzie:

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-majowe.html

Chętnie i ja bym z nimi poleżakowała 😂😂
Buziole

10 komentarzy:

  1. Cudowne owieczki. Trochę zazdroszczę im tego błogiego wylegiwania się na łonie przyrody.
    Ja też uwielbiam maj. Wystarczy, że wyjdę przed dom i od razu przychodzi mi do głowy myśl "jak tu pięknie i zielono".

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie one są słodkie! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki :) Już uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaśna gromadka ^_^ witaj w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  5. Familia jest wyjątkowo słodka i urocza - kocham owieczki, Twoje są cudowne :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka - art DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaki! A ten dywan niezapominajek.. ahh..coś pięknego. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze owieczki, a niezapominajki uwielbiam :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia. DIY DT Ula K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne! Poprawią humor każdemu ☺ Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.
    Pozdrawiam serdecznie Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...