wtorek, 18 listopada 2014

Fotel amigurumi

Tym razem popełniłam szydełkowy fotel :) Skromnie powiedziawszy siedzę i podziwiam go :) A moja pokręcona głowa już planuje trzy kolejne i stół do kompletu...
Fotel ma 11 cm wysokości wraz z oparciem i ok 7 cm średnicy siedziska. 




Schemat znajdziecie TUTAJ :)

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie zaczęła nieco kombinować i wyszło tak, że zrobiłam nieco większy niż w oryginale :)

Pozdrawiam cieplutko wszystkich obserwatorów, a zwłaszcza tych nowych, tutaj i na fb :)
Dziękuję kochaniutkie za wszystkie komentarze, dodają mi skrzydeł do wykończania moich szydełkowców :) Do następnego :*

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny fotel, ma swój urok :) Czekam na resztę kompletu i szydełkowce, które będą z niego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny:-) ja na ten stół chyba teraz najbardziej czekam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny :) czego to zdolne łapki nie potrafią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra robota:) Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest niesamowity :) pierwszy raz taki widzę :) cudny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...