sobota, 12 marca 2016

Parę szydełkowców

Witajcie :) Nie wiem jak to się stało ale parzę dziś a tu ponad miesiąc mnie nie było z Wami! A cały czas coś szydełkuję... Powstało parę maluszków, bo jak się biorę za większego misia czy królisia to okazuje się, że akurat na jedną łapkę lub ucho brakuje mi włóczki :(

Laleczka, 21 cm nazwana Domi-doll, zrobiona dzięki schematowi od Dominiki Wójcik :)


Bigli Migli 12 cm +nóżki. Powstał z myślą o akcji charytatywnej dla dzieci z hospicjum "Bursztynowa Przystań" w Gdyni. Można pomóc dzieciom kupując fanty na stronie: https://www.facebook.com/groups/191012144600902/



Misio breloczek:

 Mała myszka:

Mam nadzieję, że niedługo przesyłka z włóczkami dotrze do mnie i będę mogła dokończyć beznogie misie :)
Pozdrawiam cieplutko :*

8 komentarzy:

  1. Dziewczynka i mysz są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Mnie też ta myszka wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie prace szydełkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziutkie!! Ale myszunia wygrywa! Sama bym chciała taką :) Towarzyszyła by moim sczuraskom hihh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze maluszki :) Ale mi najbardziej podoba się laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne maleństwa :-) Lala prześliczna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...