poniedziałek, 26 czerwca 2017

Sukienka w ananasy

Zamarzyło mi się wykonać dla mojej córci sukieneczkę. Wzór w ananasy jest moim ulubionym więc wybór był prosty. Wykonanie trwało dłuugo i wymówek mogę podać kilka ale najważniejsze, że jest :D I wyszła taka jak chciałam ;) Nie powiem, jestem z siebie dumna ^_^
Jeśli chodzi o podszewkę i tiul, to z pomocą przyszła mi siostra i jej maszyna. Dzięki, dzięki dzięki!!!

Córcia prezentowała się w sukieneczce bajecznie i patrząc na nią wiem, że warto było poświęcić jej każdą godzinę :D
Suknia zadebiutowała na weselu i sprawdziła się wyśmienicie :) Za kilka dni moja Gwiazdeczka będzie miała roczek, więc i sukienka będzie w sam raz na tę okazję :)

Włóczka Yarn Art Cotton Soft, szydełko 2,5.







Schemat znaleziony gdzieś w sieci:


--------------
Nasze babcie lubiły dziergać. Koronki i serwety szydełkowe często się pojawiały w wystroju wnętrz. I nie jedna stworzyła piękną suknię np ślubną. Dlatego uważam, że moja sukienusia pasuje do czerwcowego wyzwania Szuflady: "U babci na strychu" :)

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/06/wyzwanie-czerwcowe.html

Pozdrawiam Was cieplutko :*

11 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka. Pięknie ją wykonałaś. Córcia wygląda w niej uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka! Twoja córeczka wygląda w niej jak mała księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sukienka :) pasuje córci idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna :). Córcia prezentuje się suuuper
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Co ma jeszcze napisać ?? Powtórzę za poprzedniczkami - CUDNA :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! i sukienka, i dzidzia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mała modeleczka prezentuje się przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż żałuję że mam tylko wnuka. Dziewczynkę można piękne ubrać

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, a najpiękniejsza modelka ;-), dziękujemy za zgłoszenie do wyzwania w Szufladzie :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...