niedziela, 4 października 2015

Laleczka Halinka :)

Witajcie Kochani :) Dziękuję za miłe słowa :) Cieplutko się na sercu robi, gdy komuś podoba się to, co robię. Dziś chcę przedstawić Wam laleczkę, zrobioną dla bratanicy mojego męża. Uśmiech czteroletniej dziewczynki - bezcenny ^_^ Zuzia postanowiła nazwać swoją lalę imieniem Halinka :) Lala ma 43 cm wysokości. Z niewiadomych przyczyn mąż stwierdził że bardzo przypomina... mnie ;)
Oto ona:




Laleczka lubi modne dodatki :)


Torebeczka, bo każda kobietka musi mieć gdzie pakować dziesiątki niezbędnych drobiazgów ;p


Wygodne buciki do tańca z kokardkami:


Nawet motylek przysiadł na jej sukni :)


Bardzo lubi kwiaty i spacery, zwłaszcza w czasie słonecznej pogody :)


Laleczkę zgłaszam na kwiatowe wyzwanie w Kreatywnym Bazarku u Agaty. W październiku inspiracją są dalie. Mam nadzieję, że kolorystycznie wpisuję się w ramy wyzwania :)

i banerek:
http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-kwiatowe-pazdziernik.html

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam wiele słonka :*

25 komentarzy:

  1. Śliczna laleczka i ta burza włosów pięknie jej pasuje :) Hania będzie mocno tulona przez nową właścicielkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka z niej, fajnie się wpasowała w wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super laleczka, kolorki wyśmienicie się wpasowały w zabawę.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna lala :-) Ma wspaniałe włosy i cudowny strój - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta Twoja lala:) tzn już Zuzi:) ślicznie zrobiona i te wszystkie szczegóły, dodatki... genialnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę być małą dziewczynką żeby dostawać takie laleczki, a na poważnie lalunia jest śliczna i kolorowa i brak mi słów -rewelacja. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza, ona wie jak damą być :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Malowana lala! Tak mi sie jakos skojarzyło :) modnisia z niej, buty i torebka w jednym kolorze, sama tak wlasnie lubię ;) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna daliowa panienka,kolorystycznie super się wpasowała w zabawę .Ma taką radosną buzię ,że każdego ponuraka rozchmurzy.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna lala! Kolorki idealne i fajnie dopracowane szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna. Prezentuje się świetnie w każdej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędna!!! Podziwiam, ja raz próbowałam szydełkowej zabawki i odpadłam - taka dziubdzianina... Ale bardzo mi się takie tworki, oj, przepraszam, damy, podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Tą burzą włosów ujęła mnie za serducho.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Halinka wygląda fantastycznie! Ma bardzo ładny uśmiech, a w tym stroju jest przeurocza. :) I, jak dla mnie, mogłaby przegonić wszystkie lalki barbie precz. Do zimnego plastiku trudno się przytulić, a po wykonanej przez Ciebie lalce widać, że do przytulania i dziewczęcych zabaw nada się idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...