poniedziałek, 12 października 2015

Smok amigurumi

Witajcie, nie wiem jak u Was ale mnie dzisiaj rano przywitał taki obraz za oknem:


Jestem mega zaskoczona! Dwa dni temu spacerowałam sobie po lesie szukając grzybków i innych skarbów, podziwiając różnokolorowe liście a tu dzisiaj biało i wciąż prószy...
Mina mojego Adasia bezcenna :D



Ale nie o tym chciałam... Jakiś czas temu (jeszcze było sporo słonka) popełniłam smoczysko :) Ale spokojnie, to przyjazny zwierzak, lubiący przytulaśne zabawy :) Ma 17 cm wysokości i anielskie oczęta ;)





Schemat znalazłam na: http://amigurumibb.com/

Pozdrawiamy Was śnieżnie :*

7 komentarzy:

  1. Cudowny smok :-) Zakochałam się w nim....
    Śnieg...? Już...? Ja chcę jeszcze trochę jesieni...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też było dziś rano biało ale trochę mniej niż u Ciebie.
    Smok jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNY smok, widać, że Adaś zachwycony śniegiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smok cudowny, Zima jak widać Twoja Adasia ucieszyła ogromnie. U mnie w Łodzi tez pada śnieg z deszczem, i jest mokro i bardzo zimno. Pozdrawiam zatem cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Smok prześliczny:) U nas Kacper też miał minę wartą każdej ceny jak zobaczył, że za oknem jest śnieg... Nie mogliśmy jednak wyjść na zewnątrz bo cały dzień padał śnieg z deszczem, były takie chlapy... że buty zaraz by były mokre, a zimnisko niesamowite... Także siedzieliśmy w ciepłym domku:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam na Linkowe Party, organizowane na moim blogu.
    http://totkalove.blogspot.com/2015/10/link-party-1-zaczynamy-zabawe.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Smok zielony jak Tabaluga. Mina Twojego Adasia bezcenna na widok śniegu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...