środa, 4 lutego 2015

Niebieskie wyróżnienie

Witajcie kochaniutkie :) Szczególnie witam nowych obserwatorów. Mam nadzieję, że spodoba Wam się u mnie i rozgościcie się :)
Chciałam też gorąco podziękować Wam za tak liczne komentarze i ciepłe słowa :) Przy każdym  z nich miałam uśmiech od ucha do ucha :) Dałyście mi ogromnego, twórczo-pozytywnego kopa ;)
Cieszę się, że smerfik spodobał się Wam, już myślę o popełnieniu następnego :) a może to będzie Smerfetka? Jeszcze nie wiem....
Aha, jest jeszcze sprawa do wyjaśnienia - rzeczony smerf miał być Osiłkiem ale tak mu z oczu patrzy, że został nazwany Ciamajdą ;)

Pochwalić się muszę i podziękować gorąco Danutce - zostałam wyróżniona w Cyklicznych Kolorkach :D

http://danutka38.blogspot.com/2015/02/podsumowanie-styczniowego-koloru.html

Kompletnie się tego nie spodziewałam! Po raz pierwszy wzięłam udział w zabawie a tu taka niespodzianka :)
W nagrodę mam wymyślić kolor na kwiecień :)
Muszę przyznać, że Danutka nieświadomie (a może jednak wiedziała? ;) ) sprawiła mi urodzinowy prezent, ponieważ obchodzę je właśnie w kwietniu.

Nie zdradzę jednak jaki to będzie kolor, dowiecie się w kwietniu ;)

Pozdrawiam Was cieplutko i uciekam szydełkować, dopóki synek słodko śpi :)
Buziaczki :*

5 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...