poniedziałek, 17 marca 2014

Wyniki candy

Przepraszam was bardzo ale wczoraj zajęcia na uczelni trochę się przedłużyły. Potem zabawa ze stęsknionym synkiem i tak jakoś wyszło, że brakło mi czasu...

Chciałam podziękować wszystkim, którzy zapisali się na candy, zarówno tu jak i na fb. Nie była to liczna grupa ale rozumiem, że większość z was po prostu potrafi robić podobne bransoletki.

Nie przedłużając już, przechodzę do meritum...


Przygotowane karteczki:



Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu, czyli mój kontroler jakości wybierze szczęśliwca:



I już mamy! :)



Nastąpiło pewne nieoczekiwane zdarzenie... W rączce znalazły się dwie karteczki :)

I tutaj mam dobrą wiadomość. Postanowiłam nie walczyć z nieuchronnością losu i wykonam dwie bransoletki :)

A oto wybrane osoby:



Proszę o kontakt i podanie długości bransoletki:)
Bransoletki wykonam tak szybko, jak synek mi na to pozwoli.

Pozdrawiam was cieplutko :o)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...